flyttade för ett år sedan

Oj, jag insåg precis att jag har bott i min lägenhet i ett helt år nu. Dessa dagar för precs ett år sedan var det alltså flytt som gällde. Lite roligt är det att titta tillbaka och läsa alla gamla inlägg också, http://sarasaharan.blogg.se/2010/february/nu-har-vi-flyttat.html#comment och http://sarasaharan.blogg.se/2010/march/. Tänk hur livet kan förändras på sådan kort tid, det är lite skrämmande egentligen. Man vet aldrig.

Men det är roligt att se hur saker och ting har förändrats till det bättre, både när det gäller lägenheten och världens finaste människa som spenderar så mycket tid här ♥

Nu kommer det lite (eller väldigt många) före och efter bilder ifall ni orkar, hahaha.


Mina 2 gula fula "hallar" förr.




Mina 2 gula fula "hallar" nu.



Vardagsrumsfönstret före och efter, svart blev äntligen vitt.



Vardagsrummet då och nu, ny soffa och vitare finare inredning. Phew...



Datornhörnan som då var min värsta fiende... Nu funkar det väl.



Tv-sida med bord då och nu, fast det där var i somras med en fin bror på besök!




Det lilla köket förut...




Mitt lilla kök nuförtiden.



Och eftersom soffan är ny blir ju sängen ny, så mycket bättre än på första bilden.

Ja tänk hur det kan bli. Undra hur länge jag ska sitta fast här i forsa då? Höhöhö. Spännande. Men hittills har ju allt fungerat bra och tiden har gått fort. Så vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0