nu har vi flyttat .

Nu är vi äntligen färdigflyttade och ganska installerade. Det mesta är i sin ordning, men ändå långt ifrån klart. Hyllorna är inte uppsatta, nästan inga tavlor heller, gardinerna är bara tillfälliga och mattorna är på ingång. Men det livsviktigaste har vi. Teve, datorn och internet enligt min käre sambo. Mat och matbord enligt mig.

Vi har heller inte brytt oss i att tapetsera om eller byta golv. Vi valde att få ny frys, spis, fläkt, kylskåp och nya bänkskivor istället. Och eftersom vi inte direkt vill bo i Forsa så länge så känns det onödigt att bry sig om en gul ful tapet och ett fult vardagsrumsgolv... En liten tjuvtitt kan jag väl ändå bjussa på. Fler bilder kommer säkerligen då allt är klart. Och kom och fika när som helst vetja!

Dags att återgå till sysslorna. Dammsugaren har nyss varit framme, och när jag ändå var i farten blev det lite skurande och gnussande och tvättande och och och nu ska tvätten hämtas! Efter maten ska jag promenera upp till mamma en sväng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0