jag klarade det... ✌🏼

Fastedag nummer fyra är nu avklarad. Jag fixade det! Känner mig så himla positiv idag. Kaaaan ju ha att göra med solen och värmen med. Och att jag har fått äta mat nu... 

Elsa tog sovmorgon imorse och jag låg gladeligen kvar bredvid henne. Var upp först och gjorde frukost till Edwin och startade kaffebryggaren, sedan kröp jag ner bredvid min varma gosiga bebis. Hon sov nästan till 09 så jag hann slumra till lite jag med, ljuvligt och lyxigt. 

Resten av morgonen bara flöt på. Jag kände mig aningen matt och lätt illamående, men efter kaffe och en liter vatten rättade det till sig någorlunda. Men det är ju inte så konstigt att kroppen går på sparlåga efter fyra dagar utan mat... 

Vid 10:30-tiden kom kära gammelmormor hit. Ganska direkt gjorde vi oss redo för att gå ut i det ljuvliga vädret. All snö som låg på framsidan igår hade redan hunnit smälta bort. Hoppas det går undan med resten också... Vi fick iallafall några ljuvliga timmar i solen. Elsa sov, jag satt i solstolen och Edwin byggde snökakor med gammelmormor. Vid lunchtid tog jag ut mat till båda barnen, så dom fick äta ute. Min mamma kom också förbi så vi vuxna drack kaffe och bara njöt... Så varmt och härligt. Men på tidiga eftermiddagen tröttnade lilla fröken på att vara ute, så vi gick in och myste i sängen. Sedan somnade vi båda två medan Edwin och gammelmormor byggde lego! 

Resten av eftermiddagen har gått åt till att räkna ner timmarna typ... Var så sugen på att äta! Men först skulle barnen få sitt. Har nog aldrig varit så sugen på makaroner och köttbullar, haha. Men jag höll ut tills det gott precis fyra dygn, alltså 96 timmar utan mat!  Gissa om det var gott med en omelett?! Åh herregud vad ljuvligt. Är så stolt över mig själv som fixade detta. Nu vet jag att jag kan! Nu ska jag njuta av god mat (med måtta) i helgen och sedan går jag tillbaka till 5:2 igen på måndag. Med en kropp som rensats ur och startat om! 👌🏼

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0