sista rycket nu... đŸ’ȘđŸŒ

En ny vecka har rullat igĂ„ng och jag kĂ€nner mig jĂ€kligt vuxen som nybliven 27-Ă„ring. KĂ€nde direkt pĂ„ söndagen att skillnaden var enorm. Eller? Blev Ă€ven fint uppvaktad av Elias m. familj nĂ€r hans kĂ€ra mamma kom och hĂ€mtade honom i söndags. SĂ„Ă„Ă„ fina grejer, det vĂ€rmer enormt... 💕


Annars gick söndagen mest Ă„t till att göra en massa nödvĂ€ndiga grejer. Typ hĂ€mta ved, röja i vedboden, stapla veden, hĂ€mta pellets, tvĂ€ttmarathon and so on... Vi hann Ă€ven luncha hos barnens farmor/farfar och jag passade pĂ„ att palla krusbĂ€r. LĂ€nsade hela busken och provade koka marmelad pĂ„ kvĂ€llen. Blev helt OK faktiskt, ska jag absolut göra fler gĂ„nger pĂ„ alla möjliga bĂ€r! đŸ‘ŒđŸŒ

Idag har vi haft mĂ„ndagen pĂ„ besök. En fin mĂ„ndag. För det första kom mattlĂ€ggaren hit, sĂ„ nu Ă€r vĂ€ggarna fĂ€rdiga. Riktigt skönt. Under tiden det jobbades hĂ€r hemma passade jag pĂ„ att Ă„ka pĂ„ en mysig tur med mamma och mormor. Myspys! Butik Virrhöna i Moviken, lunch pĂ„ Avholmsberget, fika pĂ„ Nya kondis och lite shopping. Hittar mycket fint till min blivande tvĂ€ttstuga, hehehe. En lyckad utflykt verkligen! 

Eftermiddagen och kvĂ€llen har Ă€gnats Ă„t att titta pĂ„ fotboll och heja pĂ„ morfar som hjĂ€lpt Mattias med taklister i bĂ„de badrum och sovrum. Nu försöker vi att planera in veckan, sĂ„Ă„Ă„ mycket som ska hinnas med. Renoveringen ska speedas upp, ett Ikea-besök för att handla badrumsinredning, ett besök pĂ„ mvc och sĂ„ vidare. Det vĂ€rsta Ă€r att allt liksom ska klaffa för att det ska fungera. "Görs inte det idag sĂ„ kan inte han komma imorgon, och dĂ„ fĂ„r vi vĂ€nta till dĂ„ eller dĂ„"... HĂ„llar dĂ€rför tummarna för att vi slipper motgĂ„ngar denna vecka! đŸ‘ŠđŸŒ



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0