bowling och kebab

Bowling och kebab. Ja, så har min arbetsdag sett ut ungefär. Timmarna har flugit iväg och vi har haft en helbra dag på jobbet.

Vi planerade in en kontaktmannaaktivitet idag, jag och "min" ungdom. Det blev bowling. Längesedan jag spelade, men nu är man känd som bowlingproffset. "Sara Christiano Ronaldo" blev också ett smeknamn. Jag lyckades vinna stort, och låtsas att jag är king. Efter bowlingen åkte vi och käkade på Kebabhous. Lördagslyx!

Resten av kvällen var lugn, och vips blev klockan hemgång. Barnen hade redan somnat, så jag längtar tills jag får pussa på dom imorgonbitti. Just nu är det chips och soffhäng som gäller, men snart blir det sängen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0