stanna upp och njuta

Ikväll har jag gjort en tillbakablick i arkivet. Jag är väldigt tacksam att jag har stretat på med bloggen i så många år, det är himla häftigt att hoppa tillbaka i tiden och minnas alla känslor när man läser! Nyss hamnade jag i April 2015 och kommer precis ihåg hur hopplöst allt kändes. Jag hade tre stora drömmar förra året. Och vet ni - alla mina drömmar har gått i uppfyllelse... 


Printat från 2015-04-05:

Minns exakt hur jag kände och hur dåligt jag mådde den vinter/våren. Stress, ovisshet, ångest och känslan av att inte duga. Men idag bor vi i vårt egna hus, jag är färdigutbildad, jag har ett nytt jobb som integrationssekreterare och jag känner att jag faktiskt vill jobba i den branschen livet ut. Ja, det kanske är läge att stanna upp och njuta? Vara nöjd. Lycklig. Stolt. High five Sara! ✋🏼

Det är så lätt att glömma bort att stanna upp och känna in nuet. Allt snurrar på och man tar så mycket för givet. Men nu tänker iallafall jag somna med känslan av att ha lyckats. Jag lever i mina drömmar just nu, det är ganska coolt när man tänker efter! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0