en skön torsdag... 👌🏼

Torsdag och en rejäl sovmorgon! Mattias hade tagit ut en pappadag, så jag tog ledigt från att vara mamma. Jag sov enda till klockan 09:30, helt galet. Minns inte sist det hände?! Men självklart vaknar jag med huvudvärk när man ska hålla på att lyxa till det på detdär viset... 

Mattias och Edwin satt och pusslade när jag kom ner i köket. En kopp starkt kaffe och lite mys framför brasan! 

Efter alla morgonbestyr sa jag hejdå till grabbarna. De få gånger Mattias är pappaledig kan han faktiskt få spendera själv med lilleman. Lite exotisk far-och-son-tid. Själv åkte jag hem till Carro, vi hade planerat en liten promenad. Men det blev en kort en. Brrr vad kallt, det värkte i ansikten av kylan som slog emot oss. Istället gick vi in och värmde oss med lite fika och massor av prat. En skön stund hemifrån med min gogumma. 

Väl hemma igen gjorde jag ett städryck, det såg förjävligt ut... Dammsuga, damma, torka golven och städa toaletterna. Rent och fint igen! ✨
Joinade grabbarnas lek en stund innan vi bestämde oss för att åka till Norrvägen. Mattias skulle till stan så han släppte av mig och Edwin där. Lite mysigt häng med mormor och morfar innan dom skulle på hockey. Mattias kom och hämtade oss sen, han hade hämtmat med sig som vi inte direkt tackade nej till. Ibland får man fuska, hehehehe! 

Kvällen här hemma har varit lugn och skön. Edwin har varit trött och somnade tidigt. Vi vuxna myser i soffan och tittar på Brynäs. Tänker ligga här hela kvällen och bara njuta... 👌🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0