god jul

GOD JUL! Ja, klockan är långt över midnatt nu och jag ligger nedbäddad i sängen på jobbet. Tänk, det är julafton! 


Jag har spenderat hela kvällen här på jobbet tillsammans med min fina kollega Stina. En lugn och mysig kväll har vi haft. Trots att jag har tappat rösten... Halsont såhär lagom till jul. Men vad gör det? Inget att klaga på. 

Innan jobbet hann jag köra ett städrace hemma. Rent och fint. Men jag säger som mamma... "Det ör väl bättre att städa EFTER julafton eftersom det oftast blir både stökigt och skitigt då". Sant.

Nu ligger jag som sagt nedbäddad och ska sova. Tror grabbarna där hemma har haft en mysig kväll med pappsen. Längtar tills jag får träffa dom om några timmar! Men först ska jag blunda och ladda energi... Blir sovmorgon till 08:00, sedan en dusch och några koppar kaffe innan jag rullar hemåt. Hoppas på en mysig och fin jul med mina nära och kära! 🎅🏼




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0