löwengrip care & color

Tips tips tips! Har ni provat LCC's fantastiska produkter? Jag har provat ett helt gäng och är helt såld på det mesta... Så genomtänkta, skonsamma och väldoftande produkter. Några favoriter som jag anväder hela tiden här hemma är bland annat deodoranten Count on me, mascaran 18 hours (klår min gamla favorit med hästlängder!) hårinpackningen The cure, torrschampot Good to go, fotkrämen Feel my heel och "hårlotion" The cure som doftar lika underbart som hårinpackningen. Dessa produkter är jag nästintill beroende av!

Sedan har jag provat två olika schampo/balsam, duschcreme och ansiktskräm. Men dessa har väl inte riktigt övertygat mig riktigt. Kanske får prova lite olika, för det finns en uppsjö av olika varianter. Hon är verkligen duktig, den där Blondinbella. Ett tips om ni vill prova är att beställa från Nordicfeel. Just nu är det 3 för 2 och frakten är gratis. Skynda fynda... Mer lyx är vi värda! 👌🏼




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0