liljor och regn

Idag har det regnat till och från hela dagen, men jag har tröstat mig själv genom att tänka på att vi snart befinner oss i solen på Kreta. Bara 29 dagar kvar nu! 

Annars då? Det har inte blivit många knop gjorda idag inte... Har bara handlat  mat (och underbara liljor), umgåtts med Carro, secondhand-fyndat lite, haft en köttgryta puttrandes på spisen, byggt lego med barnen och kört några maskiner tvätt. That's it. Men man får ha sånnahär lata dagar ibland, faktiskt.

Nu har hela familjen precis duschat, och medan Mattias nattar pojkarna ska jag plocka fram lite gotta. Yes, det är dejt-torsdag förstår ni. Vi köper något smaskigt och tittar på film, sånt som vi är rätt dåliga på... Det blir oftast att vi spenderar kvällarna på olika håll. Då får man helt enkelt boka en dag i veckan, hehe. Så ikväll är det min tur att fixa godsaker och välja film! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0