ingen sunny sunday

På söndagar vill väl ha sol, ellerhur? Det fick vi tyvärr inte idag. Bara grå himmel och envist regn, vilket automatiskt leder till innemys och trötthumör. Iallafall hos morsan...

Men vi är inte dom som är dom. Vill vi grilla fast det regnar så gör vi det bah. Så efter en långtråkig förmiddag kom våra middagsgäster. "Min Johanna och min Ida" som Edwin säger. Ja, det var ju dags för Elias vecko-byte så varför inte grilla tillsammans först? Älskar att grillsäsongen är igång, och att jag har en stor mage som rymmer massor av mat. Enda tillfället det uppskattas dock...

Nu är det kväll och vi har precis duschat och hoppat i säng, lilleman och jag. Resten av kvällen blir det Greys Anatomy och lite gott kvällsfika. Planen var att träna också, men mitt andra jag är fortfarande skitsur över mitt skamliga träningsförslag igår... Imorgon kanske det har gått över. Vi hoppas det, för vårt eget bästa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0