instagram... ☝🏼️

Här ekar det tomt, som vanligt nu. Jag har helt enkelt inte tid att blogga som förut. Och inte har jag samma lust heller. 

Men livet rullar på i full fart här och det mesta är bra. Sånt som snoriga näsor, dyra räkningar och trotsiga barn är väl inget att klaga över när vi lever bland en massa andra hemskheter här i världen... 

Ser att ni är rätt många som kikar in här på min ynkliga blogg varje dag ändå. Förlåt för tråkigt innehåll. Men följ mig hellre på instagram vetja. (@s.aaara) Jag älskar instagram! Där finns ju verkligen allt. Där får man veta vad folk äter till frukost, vilkas barn som har magsjuka, vem som köper nya kläder, hur det ser ut hemma hos folk man inte känner och så kan man hålla koll på sina närmaste vänner. Fantastiskt ju! 

Så om ni vill vet vad jag stoppar i mig, när ungarna är sjuka, om jag flyttat på en kruka i fönstret eller köpt något nytt på loppis - så välkommen att följa mig där! Kan lova att ni får mer "nyheter" där än på min sketna blogg. Och jag vill ju följa er. Kom igen, låt oss dela våra spännande liv med varandra! 😄




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0