17 dagar med lchf đŸ™ŒđŸŒ

(Varning för mindre smickrande bilder!) 

I ungefĂ€r tre veckor har jag nu kört LCHF och sockerfritt. Det har inte alls varit sĂ„ svĂ„rt som jag trodde faktiskt. Det hĂ€r Ă€r ju ingen snabb-diet direkt, utan mer en livsstil. Syftet var frĂ„n början att gĂ„ ner i vikt, men jag har Ă€ven börjat mĂ€rka en massa andra bra hĂ€lsoeffekter. Jag Ă€r inte lika trött, jag har inte ont i huvudet sĂ„ ofta (kan ju dock bero pĂ„ glasögonen med) och min mage kĂ€nns mycket mer lugn. 

Men visst har det hĂ€nt en hel del med vikten redan efter tre veckor ocksĂ„... Jag har gĂ„tt ner 4 kg och minskat nĂ„gra cm runt midja/mage osv. Detta enbart med Ă€ndrade kostvanor, alltsĂ„ ingen hĂ„rdtrĂ€ning. KĂ€nns jĂ€ttebra! Jag Ă€r absolut inte i mĂ„l Ă€n, Ă€r inte nöjd nĂ„nstans med mitt yttre Ă€n. Men jag Ă€r pĂ„ god vĂ€g. Ska försöka komma igĂ„ng att trĂ€na lite ocksĂ„, började lite smĂ„tt förra veckan och man mĂ„r ju faktiskt himla bra av att svettas och ta ut sig lite! đŸ‘đŸŒ

HĂ€r kommer en himla blottande bild och jag avskyr egentligen vad jag ser. Men jag blir glad av att se att nĂ„nting faktiskt hĂ€nder, och min lilla blogg Ă€r ju faktiskt en liten dagbok. PĂ„ bilden till vĂ€nster vĂ€ger jag 72 kg (nĂ€stan det mesta jag vĂ€gt förutom vid graviditeten) och till vĂ€nster 68 kg. SĂ„ hĂ€ftigt att kroppen kan förĂ€ndras pĂ„ bara nĂ„gon vecka!  Nu Ă€r jag peppad pĂ„ att ta mig i mĂ„l... 😃




Kommentarer
Johanna

Men wow det syns faktiskt, bra kĂ€mpat👍 Nu blev jag Ă€nnu mer sugen att testa.

2015-11-22 @ 07:53:10
Johanna Prim

MEN WAOW! Vilken kÀmpe du Àr - sÄ himla grym. Keep up the good work men glöm aldrig att du Àr superfin nu ocksÄ.
<3

2015-12-17 @ 12:06:39
URL: http://johannaprim.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0