att längta till något... 🙊

Det är Lördagkväll och jag pustar ut i soffan efter en hektiskt helg... Torsdag-Fredag-Lördag har inneburit jobb för hela slanten, och vi har haft en av våra körigaste helger på jobbet. Nämligen studenthelgen (och Hudik cup). Galet! Så nu ska det bli skönt med lite ledigt i några dagar...

Det är ju inte vilken Lördag som helst heller, det är ju nämligen prinsbröllop idag. Carl-Philip och Sofia är så himla fina båda två och jag kan inte låta bli att gråta. Svårt att hålla emot när man är en blödig person! 🙊

Annars då? Vi har haft en vecka som bara rusat ifrån oss. Plugg, jobb och dagis om vartannat. Idag fick Elias följa med mina föräldrar till Ljusdal för att fira Frida som fyller år imorgon. Tror han tyckte det var mysigt att få åka helt själv! 

Vi har även lite saker att längta till de kommande veckorna. Lite jobbigt att vänta, men jag tror att detta blir bra hur än det blir! Återkommer... ☺️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0