ramen blev färdig... 👌

Ivrig som jag är (alltid) så kunde jag ju inte låta ramen liggen orörd över natten... Den svarta färgen hade torkat och jag bara måsta se hur resultatet blev. 

Jättefint på långt håll. Men kollar man nära så syns det att den är målad. Det gick inte ta bort glaset, så jag fick tejpa på glasrutan och måla ändå. Självklart så hade det runnit emellan tejpen, och en del färg från ramen följde med när jag drog bort... Suck! Men med lite pill och fuskiga knep så ser helheten ganska okej ut. Man får låta bli att kolla nära helt enkelt! 😂

Men nu sitter den där på väggen, min svarta ram och den underbara postern från Printasquare! 👌





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0