ett dåligt köp... 📷

I höstas köpte jag en ny kamera. En liten kompaktkamera från Canon, som jag nu kan säga var årets sämsta köp! 

Jag gick igenom bilderna från julafton och blev så jäkla besviken. Fyfarao vilka dåliga bilder det blev... Till och med min tio år gamla digitalkamera tar bättre kort. 

Jag älskar ju att fota (på hobby/amatörnivå) men är inte alls insatt i en systemkamera fungerar. Jag är inte ute efter perfekta bilder, men jag vill kunna knäppa fina kort såklart. Trodde att den nya kameran skulle vara okej, men ju längre tid som gick desto mer besviken blev jag... 

Efter en del velande har jag kommit fram till att det är absolut nödvändigt att köpa en ny kamera. En Nikon coolpix p600 är på väg hem! 👍

En amatörkamera, men ändå bra. Nu håller jag tummarna för att den här duger! Den har mina "krav" på hd-videoinspelning och wifi. Och en del annat som verkar göra den till en bra kamera! Hade jag varit mer intresserad hade jag nog köpt en dyrare/bättre, men bara den tar okej fina kort är jag nöjd. Den förra kameran tog verkligen skitbilder... 




Kommentarer
Mamma

Köpe å köpe.... 💰🙈

2015-01-07 @ 21:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0