en lång seg söndag... ☁️

Söndag och morgon alldeles för tidigt. Jag var dum nog och fastnade framför två stycken Johan Falk-filmer igår, och somnade inte för ens vid 01-tiden. Fint det när man ska upp klockan 06:00 för att göra sig redo för spösättning... 🙈

Som tur var så sov Edwin hela natten. Och med lite kaffe kom jag igång rätt fort. 

Min kära mormor kom hit för att passa Edwin medan vi jobbade. Idag hade vi med oss Peter som kompanjon! Vi packade fika, pussade lilleman och gav oss iväg till Bobygdaskogarna... 🌲

En lång och seg dag har det varit. Men ändå lite mysigt. Ruggigt väder, då kan jag inte klaga som sitter i en varm bil med P3 i högtalarna... 

Men lite krångel hann vi också med. Mattias kära skruttvolvo slutade att fungera mitt ute i ingenstans. Hurra! Som tur var kom den en bil precis då, som hjälpte oss att rulla igång den. Så ja, det drog ut på tiden lite... 

Vid 18-tiden var vi äntligen färdiga. Åkte till Mattias föräldrar och åt middag, sedan hem hem hem! 

Vi hade tur att Edwin var vaken när vi kom. Efter nästan 12 timmar borta så var man riktigt Edwin-sjuk! Lilla älsklingen... Han blev så glad när vi kom, och ville såklart vara vaken ganska länge med oss. Myskille! 😍

Nu sover han dock, och vi vuxna ska snart ha filmmys. Tända ljus, lite götta och Johan Falk. Var länge sedan vi såg dom filmerna innan igår, så det blir kul att köra igenom alla igen! 👍

Sedan blir det hopp i säng och ladda om för en ny vecka. Vi inleder med en liten familjedag. Vi har turen att få mysa med pappsen imorgon! 💙







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0