1-årskalas snart... 🎈

Ja herregud. Snart är det dags för kalas. 1-årskalas för våran lilla Edwin... 💚

Han kommer att fylla år på en Måndag, så vi tänkte fira honom dagen innan. Så att alla kan komma! Känner man att man vill äta lite tårta och busa med 1-åringen så är man alltså välkommen hit den 2:a November! 

Har beställt hem lite kalasprylar idag. Ytterst lite, och thats it. Det blir ett grönt tema! Eftersom dopet gick i turkost så kan det vara kul med en annan färg nu... 

Tårtorna ska mina kära kollegor få göra. Sedan får vi se om mormor eller någon bakar kakor, annars blir det köpta! Här bakas inget, hahaha. 

Lite tokigt att jag jobbar Torsdag, Fredag och Lördag samma helg som kalaset. Men det fixar sig... Tur att jag inte är som dom flesta andra Instagram-mammor som redan är i full rulle med att hyra lokaler, skicka ut hundratals inbjudningskort, bakar rosa/blåa kakor och fixar godispåsar till sina barns 1-årskalas... Hä blir nog kalas här ändåru! 😅

Men jag kan bara inte förstå att mitt lilla hjärta blivit så stor... Kommer man alltid tycka att sina barn är ens bebisar? 🙈












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0