tvätthörna och sovrum...

Älskar min lilla tvätthörna i köket... Och det är så skönt att kunna dra för och gömma tvätten om man vill. Däremot så trivs jag inte alls i sovrummet... Så tomt och tråkigt. Vad har man för möbler i ett sovrum egentligen? Någon slags byrå eller bokhylla? Just nu har vi bara säng, två kistor, en stringhylla och två pallar som provisoriska sängbord. Det kanske känns bättre när sänggaveln kommer in? Ja, det får växa fram efter som. Även om jag vill göra klart allt nu... 😁





Kommentarer
Carro

En spegel kanske, en lite tjockare hylla ovanför sängen :)
En byrå, tv? :)
Vi har också som ni just nu, typ enbart en säng.
Vi har även en tv, men mer än så har vi inte. Så himla tomt. Men dom ska ev komma å lägga ny matta i badrummet innanför vårat sovrum och då kanske dom även tar vårat sovrum, hoppas!!! För det är då fasiken inte snyggt, jätte mörkblå plast matta. Kräks :p

2014-05-30 @ 07:27:40
URL: http://carroskottar.blogg.se
Sara

Ja en tv vore inte fyskam ;) Men ja, typ nån byrå och hyllor har jag nog tänkt. Och en spegel utanför dörren till min mini-walkincloset. Men sovrummet känns inte som prio ett på nåt sätt, man tänker liksom att man kan fösa in saker där och dölja :p

Åh, hoppas ni får nytt då! Vårat gamla golv var en illröd plastmatta typ, så jag är glad att vi fick ny! Håller tummarna för er :)

2014-06-01 @ 21:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0