bloggen är olåst igen...

Yes, nu har min blogg varit olåst i två dagar som rätt många verkar ha sett. Utan att ha nämnt ett ord om det så har läsarstatistiken redan ökat. Hur är det möjligt? Haha. 

Men jag tycker att jag har fått bra koll på vilka som läser nu. På ett ungefär. Och jag uppskattar varenda en av er! 

Men hey, det vore fortfarande trevligt om fler berättade vilka ni är och framförallt om NI har en blogg? Att läsa olika vardagsbloggar är bland det mysigaste som finns... Så skönt att få läsa om igenkännande situationer, bli inspirerad, bli glad, bli känslig och bara få njuta av glimtar ur någon annans liv. Så skriv gärna! :)


Kommentarer
Petra

Jag kan ärligt säga att när din blogg var låst så kom inläggen inte upp i bloglovin och då glömde jag liksom bort. Kom på någon gång att det saknades någon blogg och då jävlar fick jag läsa ikapp :p
Hoppas det känns bra med olåst igen. Jag tycker om det för då kommer de upp i bloglovin igen. ;) Kanske så för fler och därför den ökade statistiken igen?
Puss!

2014-03-04 @ 05:25:47
Amanda

Jag har haft din blogg i min lilla lista och nu ikväll ramlade jag in här, av ren glädje!
Nu har jag sträck-läst! :)
Din blogg känns så ärlig och mysig. Jag gillar den!

2014-03-09 @ 21:09:29
URL: http://amandalantz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0