äntligen kom helgen... 😁

Fredagen kom! Och min dag började strax efter 04-tiden. Det gick förvånansvärt bra att kliva upp, men efter en si sådär 2 timmar på jobbet kom tröttheten... Tur att vi alltid har mellan 5-10 Liter kaffe redo! ☕️ 

Förmiddagen var ändå rätt lugn och skön, det brukar kunna vara körigt på fredagmornar annars. Klockan tickade på bra och det blev lunchdags. En liten lunchrush fick vi, men det gick bra. Vips var klockan 13:00 och jag slutade. Men jag stannade i 45 minuter extra för att hjälpa till lite, sedan lämnade jag tjejerna när allt var under kontroll. Helg! 👌

Väl hemma möttes jag av en glad och lycklig Edwin. Mammas älskling! Vi gosade och sa hejdå till pappsen som skulle åka till stan och handla lite grejer. 

Ganska snart så började lilleman blir trött. Morsan också! En powernap, tätt ihop, satt inte helt fel. Så mysigt och så skönt... Det behövdes verkligen! 😜

När Mattias kom hem igen blev det lite pappa-son-mys medan jag gjorde ett ryck här på Norrvägen. Tvätta, fylla dismaskinen, dammsuga och torka golven. Så det är fint när mamma och pappa kommer hem imorgon! 👍

Tidiga kvällen kom smygandes... Middag, lek, mys, dusch och välling i soffan. Lilleman var trött och somnade utan problem vi 19-tiden.

Vi vuxna har haft en riktigt slapp soffkväll. Film och godis! 👌 Precis vad jag orkar med efter denna jobbvecka... Nu känner jag dock att ögonen åker ihop snart. Sängen nästa! ☝️

Imorgon ska det bli härligt med en ledig dag. Hemmamys, golf och grillning med vänner är inplanerat. Och lite sol om man får önska! 😃





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0