dom finaste brorsorna...

Edwin blev så glad när storebror Elias kom hem! Det riktigt lyste om honom, och det var det längesedan jag såg. Om jag ens sett honom så glad?! Älskade goa ungar... 

Kvällen har varit lugn och mysig. Lek med Elias! Lillebror ville också vara med. Det dög bara med framåtvänd sittställning i famnen, ja någon börjar vilja vara med mer! Hihi. Jag och Edwin "sprang" så och jagade Elias som satt på pappas rygg. Roligt tyckte båda barnen! Vi sneglade även på hockeyn, tråkigt att vi förlorade mot Finland... 

Sedan skrattade vi så vi grät. Hahaha. Hittade en gammal app på telefonen. Det blir såå fula filmer med förvridet ansikte och rösterna blir mörkare. Galet töntigt, MEN KUL. Elias låter som en tonåring när man filmar honom! Så det har vi roat oss med ikväll, hehe, 

Nu sover storgrabbarna, tröttisar. Och Edwin sussar i bärselen på mig. Sitter uppe i soffan och väntar på att han vaknar och vill äta, sen ska vi också försöka göra natt. Skönt att vi alla är lediga imorgon ifall det blir en jobbig natt... 





Finaste barnen på jorden... Jag älskar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0