det blir ett lösenord här...

Jag har nu funderat och tänk en del på det här med att lösenordsskydda bloggen. Och jag kommer nog att testa det ett tag nu. Det känns liksom rätt. Jag vill vet vilka som läser och tar del av vår vardag. Och bilderna på våra barn. Om jag kommer ihåg (amningshjärna..) så börjar jag med det på söndagkväll. Men hör gärna av er om ni vill ha lösenordet! Jag kommer inte att neka någon. Det är inte det som är grejen. Och det spelar ingen roll om jag känner er eller inte. Ni är fantastiska läsare, och jag vill gärna ha er kvar. Men som sagt, det känns mycket tryggare om jag vet på ett ungefär vilka ni är! Hoppas det är okej med er och att ni vågar höra av er om ni mot all förmodan är intresserade av vår vardagliga varda, hihi. Hör av er med namn på Facebook, smsa, kommentera ert mobilnummer här, eller vad som helst. Känn inte att ni snokar eller inte "är värd" att läsa, för jag uppskattar varenda en som vill fortsätta att följa oss. Men eftersom jag gör detta för familjens skull så är jag enormt tacksam om man inte sprider ut lösenordet. Nu kan man ju tycka att detta är extremt töntigt och onödigt... Att skydda en blogg som inte ens har hundratals läsare. Men det är som sagt ett val jag gör för att känna mig mer trygg med att fortsätta föra dagbok om vårt liv. Hoppas dock ni är några som vill fortsätta att hänga med. Familj som bekanta. Vänner som ovänner. För det är ju ändå det som är lite av charmen med att blogga, att få dela med sig av livet och få fina tips och råd. Åter igen - tusen tack till alla er som kommenterat, tyckt, tänk, peppat och gjort mig glad.
 
Puss på er allihopa, och hoppas vi fortsätter att höras :)


Kommentarer
Carro

Ååh, jag vill jätte gärna ha lösenord! :) jag har själv funderat på att sätta lösenord, just för att ha koll på vilka som läser. Det är faktiskt liiiite läskigt på nå vis. Förut hade jag över 300 läsare och de blev de läskigt, tror de var därför jag slutade blogga ett tag. Nu har jag knappt 100 så nu känns de lite mer okej men jag vet ju fortf inte vilka som läser :/ Så de kanske blir lösenord för mig också. Tycker du gör helt rätt!! :)

Jag finns på Facebook, tror vi är vänner där annars har du mitt nr här 073-8395909 :)

2014-01-25 @ 08:24:54
URL: http://carroskottar.blogg.se
Johanna

Jag vill ha lösenordet!!!

2014-01-25 @ 12:42:49
URL: http://johanna--ostlund.bloggplatsen.se
Helen

Jag vill hemskt gärna ha lösenordet för att kunna fortsätta läsa! :)

2014-01-25 @ 12:56:35
Frida H

Äru göllig så ger du lösenordet till mig å! Puss. Love you!

2014-01-25 @ 13:32:35
Maria

Du får gärna mejla ditt lösen :) vill helst ite skriva ut nummer :) men vill så gärna fortsätta läsa din fantasiska blogg ;) kram

2014-01-25 @ 16:28:45
Erica

Jag vill så gärna fortsätta läsa din blogg! Den är ju så mysig och jag älskar att läsa om ert liv :) kram från Erica i Ljusdal

2014-01-25 @ 19:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0