ett tack och tips...

Vill bara tipsa om en sjukt rolig blogg som jag hittade av en slump. En väldigt ärlig och rolig skildring av en vardag som nog alla föräldrar känner igen sig i, mer eller minder. Kolla in hejhejvardag.com vetja! 

Sedan vill jag även tacka mina kära föräldrar som idag kom med ett paket amningsinlägg till mig och två storpack med blöjor till barnen! Jag har inte provat Pampers sedan Edwin hade minsta storleken på blöjor. Och då gillade jag dom inte... Men i storlek 3 och maxi plus verkar dom däremot vara bättre! Ska bli spännande att se. Annars är Libro favoriten, och Icas egna blöjor är faktiskt inte så tokiga dom heller. Intressant mammaprat... Haha. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0