en trevlig helg... đŸ·đŸŽ

Helgen har passerat i ett enda svep! JĂ€klar vad tiden gĂ„r fort, men sĂ„ Ă€r det vĂ€l nĂ€r man har roligt?! 🙊

Lördagen började med morgonmys. Kaffe och gos med min lilla Edwin. Men ganska snart gjorde vi oss redo för att Ă„ka till lillemans mormor och morfar. Jag skulle ju ivĂ€g och jobba, och Mattias skulle leverara köttfĂ€rs hela dagen. 

Pussade lillgubben hejdĂ„ och Ă„kte mot jobbet... Herregud vilken lugn Lördag vi hade. Verkligen rekordlugnt. Till och med sĂ„ att en av oss gick hem, onödigt att vara tre stycken nĂ€r man klarar det pĂ„ tvĂ„. Vid 15:45-tiden hade vi stĂ€dat klart och var pĂ„ vĂ€g hemĂ„t... 

Åkte raka vĂ€gen till NorrvĂ€gen för att fĂ„ pussa pĂ„ Edwin en stund. Men ganska snart mĂ„sta jag Ă„ka hem och duscha. Vi skulle ju ivĂ€g till Sundsvall. Uscha, det vĂ€rkte i hjĂ€rtat nĂ€r jag sa hejdĂ„ till lilleman igen. Han brydde sig inte, men för mig kĂ€ndes det superjobbigt Ă€ven om jag vet att han mer Ă€n gĂ€rna spenderar ett dygn med bĂ€sta mormor och morfar! ❀

Hem, duscha, packa och Ă„ka. Vi skulle till Peter och Evelina. GĂ„ ut och Ă€ta, umgĂ„s och sedan shoppa. SĂ„ skönt att fĂ„ komma bort, men samtidigt jobbigt för mammahjĂ€rtat... 

Runt 18:30-tiden kom vi fram till Sundsvall. Vi tog ett glas vin innan vi tog en taxi ner pĂ„ stan. Middag pĂ„ Olearys! 

Sjukt god mat och god dricka. Riktigt trevligt hade vi det. Prata vuxensprĂ„k och skratta högt! 👌

Sedan fortsatte vi till ett annat utestĂ€lle, hette det Oscars tro? DĂ€r tog vi iallafall tvĂ„ drinkar och fortsĂ€tte att ha kul. Men oj sĂ„ "felplacerad" jag kĂ€nde mig. Jag minns inte senast jag var ut? Verkligen inte min grej, haha. Men nu har jag iallafall varit ute, sĂ„ nu klara jag mig i tre Ă„r till typ! 😂

Efter ett tag tog vi en taxi hem igen, och fortsatte natten hemma hos Peter och Evelina. SĂ€llskapsspel enda till morgontimmarna... Himla kul, men hjĂ€lp vad trött jag var. Riktigt skönt att fĂ„ lĂ€gga sig och sova sen... Slumrade som en klubbad sĂ€l och sov till 09:30 ungefĂ€r. Konstigt nog kĂ€nde jag mig pigg! 👍

Söndag och andra advent. Vi blev bjudna pĂ„ en riktig brakfrukost. Även glögg, lussebullar, andra ljuset tĂ€nt och julmusik i bakgrunden. Mys! ✹

Mitt pĂ„ dagen Ă„kte vi mot Ikea och Birsta. Shopping! Det blev bland annat en matta till Edwins rum, en golvlampa, 400 vĂ€rmeljus, ljusslinga till granen och massa andra fina saker. SĂ„Ă„ nöjd! 👌

Nu Ă€r vi pĂ„vĂ€g hemĂ„t efter detta hĂ€rliga dygn. Tack för allt Peter och Evelina! 😘Vi ska hĂ€mta upp Elias pĂ„ vĂ€gen, och sen Ă„ker vi till Edwin. LĂ€ngtar efter barnen sĂ„ jag kan dö... ❀

KvĂ€llen blir mysig med hela familjen hemma. Visar vad jag har köpt ikvĂ€ll eller imorgon... 😁





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0