dagens shopping... 👌

SöndagkvĂ€ll... Skönt att vara hemma, hela familjen samlad. DĂ„ mĂ„r jag som allra bĂ€st! 

Vi hĂ€mtade som sagt upp Elias pĂ„ vĂ€gen hem frĂ„n Sundsvall. En sprallig kille! Sedan fortsatte vi till NorrvĂ€gen dĂ€r lillebrorsan befann sig. 

Edwin blev överlycklig av att se oss, och allra helst nĂ€r Elias visade sig. Det skratt som bubblar ur honom nĂ€r han tittar pĂ„ storebrorsan Ă€r det mest underbara skratt jag vet... Ingen kan fĂ„ Edwin att skratta som Elias kan. Blir alldeles varm och full av kĂ€rlek. Finaste bröderna! 

Vi blev kvar pĂ„ NorrvĂ€gen en bra stund. Det bjöds pĂ„ god middag, det höll bĂ„da barnen med om. Elias Ă„t bra, och Edwin Ă€lskar nĂ€r han fĂ„r samma mat som oss. Det blir mer och mer sĂ„nt, mamman mĂ„ste inse att han inte Ă€r en bebis lĂ€ngre... 🙈

Innan vi Ă„kte hemĂ„t blev det tĂ„rta och kaffe, plus en hel del lek och bus. Sedan tackade vi för oss och hoppade in i bilen. 

VĂ€l hemma hade vi en mysig kvĂ€ll. Elias och Mattias pysslade med en ny pysselbok som en snĂ€ll "tomte" lĂ€mnat pĂ„ hans rum. Edwin lekte pĂ„ sin nya mysiga matta (bra köp!) och jag packade upp alla nya saker. Sedan blev det fruktmys framför teven innan barnen skulle nattas. 

Elias somnade vid 19:30-tiden, en trött kille. Edwin var det vĂ€rre med... Han skulle dĂ„ rakt inte sova. Han var vaken en timme till och myste med mamsen och pappsen innan han kunde komma till ro. Godnatt skatterna! ✹

En dusch och pusta ut i soffan... Trötta förĂ€ldrar efter en rolig helg! Men jag Ă€r sĂ„ himla nöjd med allt. BĂ„de upplevelser och shopping. Förutom alla "vanliga" köp pĂ„ Ikea (vĂ€rmeljus osv!) sĂ„ köpte vi en fin golvlampa till köket, blev super bredvid kökssoffan. Jag hittade Ă€ven en stor guldfĂ€rgad bricka och den perfekta mattan till Edwins rum. En mysig ryamatta i petrol-blĂ„ fĂ€rg. 

Det blev Ă€ven ett varv inne pĂ„ Birsta. DĂ€r föll jag pladask för fleeeera grejer inne pĂ„ blombutiken. Galet fina saker! Men jag nöjde mig med en "glaskub" med mĂ€ssingkanter, en guldig liten kruka och en mini-mini-gran. Sedan hittade jag en fin ljusslinga till julgranen. Även den var guldig, som smĂ„ bollar liksom. Det gĂ„r inte att fĂ„ pĂ„ bild, men den passar sĂ„ bra in hĂ€r hemma nu med allt "guldigt"! ✹

Nu ska batterierna laddas inför morgondagen. Jag Ă€r trött sĂ„ det vĂ€rker i kroppen, ska bli underbart att fĂ„ sova in sin egna sĂ€ng! 👌









Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0