nu är vi igång... 👍

Måndag och ny vecka. Sista arbetsveckan innan mammaledigheten. Om jag längtar? Aaaaah, helt galet mycket. Hela mysiga hösten tillsammans med min lilla älskling! 👌

Klockan ringde 04:20 imorse och det var bara att studsa upp. Kom i bra tid till jobbet och allt flöt på bra. Sånt är härligt. Vi hade en rätt lugn förmiddag, så för första gången på evigheter var vi inte sjöblöta av svett. Kan ju i och för sig bero på den svalare luften ute också. Ja herregud, imorse frös jag när jag åkte mot jobbet. Det var längesedan! Skönt... 😅

När jag hade slutat åkte jag mot A&H och Kjelles. Snusköp och lite annat kul. Bland annat nya blommor till köksfönstret, en duk och en förvaringslåda till Elias. Sedan fortsatte jag till Maxi för att fylla på i skåpen här hemma. Men sen så, sen åkte jag hem till mina älskade grabbar! 😃

Väl hemma blev det mys med Edwin. Ja, jag räknar verkligen ner dagarna nu tills vi får vara tillsammans dygnet runt. 

Ganska snart blev lilleman trött, så han tog en tupplur medan jag pustade ut i soffan. En kopp kaffe och lite tv! En omladdning, precis vad jag behövde... När Edwin hade vaknat fick vi besök. Det var hans mormor och gammelmormor som kom hit en sväng! Glad kille. Han fick en gosig katt av mormor! Lek, mys och fika hann vi med innan dom skulle åka hemåt. Så kul med spontanbesök! 😃

Klockan tickade på och det blev middagsdags. Idag blev det körv och potatismos, enkelt men gott. Sedan diskade jag undan medan grabbarna lekte. 

På tidiga kvällen åkte Mattias iväg för att fiska med min pappa. Edwin fick hoppa ner i ett bad. Mammas lilla svettpelle! 💦

Sedan blev det soffmys delux. Oj vilken gosig kille jag hade här hemma. Älskart! Oftast har han tusen myror i brallan och har inte tid att mysa med mamma... Men ikväll var han supertrött, och jag njöt till hundra procent! ❤️

Innan han skulle nattas hann jag hänga en tvätt, han kröp runt och utforskade köket under tiden. Fatta vad häftigt att kunna ta sig fram på egen hand och pilla på allt roligt här hemma! 🙊

Vid 20-tiden somnade min lilla plupp. Och jag slängde mig i soffan direkt! Trött trött trött... En tidig morgon sätter sina spår. Ska ligga och slötitta på Beck nu tills Mattias kommer hem. Längtar redan till sängen! Ska faktiskt bli skönt med tre em-pass på rad nu. Hoppas man får sova liiiiiite längre än till 04:20 iallafall, haha! 😜








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0