höstinspiration... 👌

Hösten närmar sig och jag längtar verkligen! Helt klart min bästa årstid. Och den här hösten har jag turen att få vara mammaledig, lyxigt som bara den! 

Inspirationen börjar komma krypandes och jag har hundra saker jag vill göra, uppnå eller ändra på i höst...

Jag vill kliva upp tidigt på mornarna och känna mig pigg. Jag vill komma igång med långpromenader. Jag vill tända tusen ljus varenda kväll. Dricka många koppar kaffe, utan tilltugg. Jag vill börja träna. Jag vill få tag på Elefantöra och även försöka få resten av mina växter att växa sig fina. Jag vill mysa inne när det regnar. Jag vill städa, möblera om och organisera här hemma. Rensa ur! Jag vill fynda på loppisar. Köpa fina höstkläder till barnen. Även till mig själv. Jag vill (ska) köpa en ny kamera. Jag vill titta på massor av filmer. Jag vill umgås med vänner. Jag vill tänka ut en framtidsplan. Jag vill känna att hela hösten är en mysperiod. Men framför allt vill jag att Elias och Edwin ska vara glada, friska och trygga. Jag vill leka, busa och gosa så mycket det går! Enkla myskvällar, utflykter och kvalitetstid med min älskade familj. Ja, en lugn och fin höst med mina grabbar är egentligen det enda jag vill ha. Allt det andra får bli som det blir. Den finns iallafall där, inspirationen... 





Kommentarer
Carro

Alltså, jag älskar att läsa din blogg!!
Den är såå jäkla mysig. Vore så roligt å träffas nån dag och låta barnen leka :)

2014-08-19 @ 07:19:07
URL: http://carroskottar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0