sköna, fina, goda höst...

Den här dagen har verkligen varit seg! Sedan jag kom hem från barnmorskan har det inte hänt mycket. Vet ni varför? Jag är hemma med "sjuk karl" idag... Jag tror att jag läre ringa en ambulans snart. Karlar och förkylning, finns det något värre? Visst, han har 38,5 i feber. Men man ligger väl inte på dödsbädden för det? Haha, ja jag säger då det... 

Det enda vettiga jag gjort är att vika ren  tvätt, åka och och handla, laga mat och diska. Sedan har även jag varit slö. Jobbigt att passa upp på en sjukling! 

Runt 18-tiden flydde jag sjukstugan. En lång och härlig promenad med mamma! Riktigt skön, höstig luft var det ute. Mot slutet vart jag "trött i bäckenet" men innan dess höll vi ett bra tempo! När vi kom tillbaka till mamma och pappa, gick vi över till grannen och plockade äpplen. Tre olika goda sorter! Lovely. Älskar hösten... 
Nu är det myskväll här hemma. Tända ljus, soffhäng och en film. Har massa gott att äta, både nyttigt och mindre nyttigt... Tror vi börjar med glass. Sen bättrar vi oss och skär upp massa mumsig frukt. Hehe! 

Hittade en bild från vecka 18-19 ungefär, och en dagsfärsk bild. Skillnad på ca 10 veckor va :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0