en lite mindre bra dag...

Idag har jag haft en lite sämre dag, helt klart. Jag har känt mig gravid, på ett negativt sätt... Det är inte många gånger jag känt så, men vissa dagar känns allting mindre charmigt. Stor, klumpig, stel, öm i bäckenet, fötter uppe i revbenen, molvärk nere i magen, humörsvängningar och allmänt trött bara. 

Och att jag inte gjort någon nytta alls idag är inte till någon fördel heller. Hatar när dagar försvinner utan att jag gjort något med dem. 

Tur att jag spenderade förmiddagen med Carro och att vi gick en 4 kilometers promenad, annars hade jag nog brutit ihop... 

Kvällen spenderades uppe på Norrvägen med mamma, pappa, Mattias och Peter. Hockey och fika! En liten poäng fick Brynäs med sig. Bättre än inget alls! 

Hemma igen. Vi har intagit sängen och jag tackar mer än gärna för mig nu... Avslutar med lite obehagliga sammandragningar, tjoho. Hoppas på en betydligt bättre morgondag! Men innan dess behöver nog detta preggo sova en hel del ;-) 

Lillen har ofta hicka nu, det känns bra mycket mysigare än sparkar i revbenen och onda sammandragningar, hihi... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0