underbara 3:e november...

Den 3:e November valde han att titta ut, vår lilla bråttom-kille! Men han var stor och fin för att vara 3 veckor för tidigt född... En guldklimp på 3400 gram och 50 cm lång. Helt underbar! Och under mössan har han massor av mörkt fin hår, hihi. 

Jag vill tacka alla er hundratals människor som gratulerat oss! Besök, samtal, sms, facebook, instagram och gud vet vad. Jag ska ta mig tid att läsa igenom allt när vi kommit hem. <3

Vi mår bra och ligger på BB just nu. Lillkillen är lugn och snäll, han sover mest hela tiden. Kan knappt sluta titta på honom. Själv känner jag mig också rätt pigg! Visst, jag skulle inte vilja ta en joggrunda direkt... Men jag kan ligga, sitta, stå, gå, resa mig upp och KISSA utan problem. Sen att man är lite öm i mage, rygg och puppa är ju ganska naturligt. 

Skriver nog ett inlägg om förlossningen senare! Men nu ska vi njuta av att vara föräldrar till lilla.... Ja, vad han nu ska heta?! Storebror Elias tyckte att han skulle heta Emil och ingenting annat! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0