ser fram emot morgondagen...

Vilket underbart väder vi bjöds på ikväll. Jag och mormor utnyttjade det genom att promenera länge längs hamnen, bara njuta och äta mjukglass vid Möljen. Det blev en promenad på dryga halvmilen till slut, härligt...

När vi kom hem till mormors lägenhet igen tog jag en dusch, tvättade håret och satte mig halvnaken på balkongen. Skönt. Nu har vi precis kikat på Halv åtta hos mig, så roligt med Hudikbor! Men ja, låter vi verkligen sådär när vi pratar?!

Ikväll blir det sängen tidigt. Jag är trött och längtar till imorgon! Det ska bli så mysigt att åka iväg. Först ska vi kika lite i Ljusdal och luncha med brorsan som jobbar där. Sedan fortsätter vi mot fina Järvsö och myser runt lite! Det ser ut som att det blir fint väder också. En härlig vardagsutflykt helt enkelt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0