nu laddar vi för ny vecka...

Soliga underbara Söndag! Vi började dagen med frukost i solen och lite utelek. Där blir det MÅNGA fler frukostar i sommar kan jag lova, så himla ljuvligt.

Vid 10-tiden åkte jag, mamma och Carro till loppisen i Bricka. Som vanligt massor av grejor... Fyndade lite smått och gott. Bland annat skor till Elias och lite träfigurer som jag är förälskad i. Dom symboliserar så fina saker!

Det blev en trevlig dag med fynd och fika i solen. Sedan åkte vi nöjda hemåt.

På eftermiddagen hängde vi uppe på norrvägen hela familjen! Elias lekte med lite av varje. Lekstugan, lilla poolen, en stor leksaksbil och så blev det en sväng till lekparken. Vi blev även bjudna på grillat där. En god morsdags-middag för min underbara mamma, älskar dig! Det känns helt fantastiskt att ha en mamma som man kan ringa i alla lägen. Någon som alltid finns där, i jobbiga och fina stunder. Jag känner mig så lyckligt lottad, och ingen present i världen kan visa "hur mycket" hon betyder... Man av mig fick hon en fin pajform i emalj från Hackman som jag mer än gärna också skulle vilja ha. Hoppas du vet att du betyder allt för mig, mamma.

Ikväll har jag donat lite här hemma. Mattias åkte iväg och spelade golf efter att Elias åkt till sin mamma. Så jag fick lite ensamtid att röja i kaoset här. Jag älskar sommaren, NÄR MAN ÄR UTE. Men att vara inomhus i sommartiderna avskyr jag. Allt är stökigt och skitigt. Man springer in och ut, drar in gräs, allt damm syns och man orkar inte riktigt bry sig eftersom man helst vill vara ute. Men det är inget att hänga upp sig på. Länge leve sommaren!

Nu har jag precis tagit en dusch och planerar lite inför morgondagen. Jag jobbar långdag imorgon, ensam. Men det ska nog gå bra. Sedan är jag ledig enda till Fredagmorgon. Mattias åker till Uppsala imorgon och jobbar i en vecka, tur att jag har några roliga grejer inplanerade så att jag inte får tråkigt i min ensamhet.

Nu - kvällsmys och sedan hopp i säng!



Kommentarer
mamma

Puss :* Love you <3

2013-05-27 @ 10:58:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0