nöjd med dagens fina fynd...

Vilken underbar loppisdag!!! Jag har fyndat saker för 200 kronor. Och för den summan fick jag massor...

Ett otroligt fint soffbord, en lykta till uteplatsen, ett par mamma-jeans, en tunika, två linnen, en klänning, två shorts till Mattias, ett fotoalbum i obruten förpackning och säkert något mer litet som jag glömt bort. Men hallå... 200 kronor för ALLT detdär. Galet lycklig!

Soffbordet är jag sjukt glad för. Har varit på jakt efter ett liknande ganska länge. Också hittar jag ett för 100 kronor. Fullträff. Dock finns en liten skada, men det kvittar... Tack till Carro som drog med mig till RK fast jag redan varit där en gång idag. Och tack för bärhjälpen!



Kommentarer
Johanna

Fint bord! Ville bara tips om att dakapo har rätt mycke mammabyxor för en billig peng(när jag var gravid i alla fall).

2013-05-14 @ 17:12:31
URL: http://johanna--ostlund.bloggplatsen.com
Sara

Ja men visst var det väl fint? Lite skadat men äsch. Blev så lycklig! Tack för tipset, då ska jag kika där någon dag :-)

2013-05-14 @ 17:15:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0