ja, jag har ju sagt det förr...

Mysig eftermiddag och kväll. Vi avslutade med gott kvällsfika i soffan framför barnprogrammen.

Elias har varit på ett pendlande humör. Så fort han inte får som han vill så blir det hysteriskt grin och skrik. Känner nästan inte igen honom! Hoppas det är en fas i livet för honom som går över fort...

Förutom något litet hysteriskt utbrott har kvällen varit bra. Middag, bad, lek, disk, datortid för Elias, kvällsfika och godnattbok.

Och ja, jag har sagt det förr och säger det igen... Jag är sinnessjukt trött nu förtiden. Självklart somnade jag med Elias (ja han sover med oss inatt) och sov i 2 timmar. Happ, där var kvällen borta! Mattias hade försökt väcka mig flera gånger men då blev jag bara arg tydligen, haha.

Men jag är fortfarande trött så det ska nog inte vara några problem att somna sen igen.

Hoppas på mycket sömn inatt och en liiiiiten sovmorgon. Elias dagis är stängt imorgon så han får vara hemma med mig. Vill gärna ha ute-vänligt väder :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0