trevlig kväll med discobowling...

Himla trevlig och rolig Fredagkväll, trots att jag kom sist på bowlingen... Vilken himla tur att jag är allt annat än en dålig förlorare. Blir mest fridfullt här hemma om herrn kommer före mig i spel och tävlingar!

Efter bowlingen åkte vi till donken och åt glass och drack kaffe. Glamoröst... Men gott.

På tal om Mcdonalds så ringde en tjej från AF till mig idag och hade "valt ut" mig för att söka ett jobb som arbetsledare där. "Som arbetsledare kan du göra karriär inom Mcdonalds" förklarade hon. Tack, men nej tack. Haha. Har liiiiite andra planer när det gäller karriären!

Sedan åkte vi hem till oss. Carro och Hannes följde med in för att spela några omgångar "absolut överens" och Cluedo. Himla roligt som vanligt, massor av skratt.

Nu har dom precis åkt hem och snart blir det hopp i säng för oss. Jag ska bara ta en dusch, så det känns extra skönt att krypa ner i den renbäddade sängen!

Imorgon väntar en ledig Lördag. Får se om det blir ett besök till stan eller om vi håller oss hemma. Vi får se helt enkelt, skönt med en oplanerad ledig dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0