snälla, inte en gång till...

Torsdagen lider mot sitt slut. Eftermiddagen blev mysig och bra! Jag hämtade en glad kille på dagis som sprang emot mig med öppna armar. Lycka! Sen blev jag extra varm i hjärtat när fröken berättade att han hade gått och pratat om Sara hela dagen. Äkskade unge!

Elias blev jätteglad när jag berättade att vi skulle åka till mitt jobb och äta. Han fick en skink-ostpaj, festis och chokladboll. Men han var mest intresserad av att umgås med mina kollegor... På slutet var vi dom enda som var där och fikade, så då kunde han springa runt och utforska! Hittade honom inne i köket sen, där stod han och diskade skedar med Trine. Haha, gohjärta!

Lyckades även få en p-bot på 500 jäkla kronor... Bara för att jag glömde lägga fram p-skiva. Så klantigt. Men det är bara att betala och se glad ut, suck.

När vi kom hem blev det lek, mys och en dusch för Elias. Sedan somnade han gott.

Fast det känns inte allt för bra... Han har börjat hosta "sån hosta" som förra gången han var här, och ambulansen fick komma. Krupp-hosta liksom. Snälla gode gud, gör så att inhalatorn hjälper! Hoppas han slipper andningsvårigheter och panik. Lilla gubben... Jag och Mattias ska lägga oss bredvid honom nu och hoppas på att han får sova <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0