så lycklig av solskenet...

Visst blir man väl glad och lycklig av det soliga vädret?! Love it. Önskar dock att det var sol redan klockan 04:30 när jag klev upp, det skulle ha underlättat... Istället får man dra sig upp ur den varma sängen och mötas av mörker och kyla. Tungt!

På jobbet gick det bra, hann med massor. Sen var det riktigt härligt att byta om och åka hem vid 13-tiden!

När jag kom hem slängde jag i mig en banan, snörade på mig skorna och tog en härlig joggingrunda. Underbart skönt... Ungefär 25 minuter med motion, sol och friskluft. Energiboostad till 1000!

Nu har jag en lugn stund för mig själv. Maten är redan klar, det blev så mycket kvar av köttfärssåsen igår så vi kör väl på det idag också. Älskar när det blir så, man sparar både tid, kraft och pengar!

Då kan jag istället ägna mig åt lite styrketräning och en lång skön dusch. Sedan kan jag hämta Elias lite tidigare från dagis!

Mattias brukar ju alltid hämta honom efter jobbet vid 16:30, men han ska spela innebandy ikväll. Jag och lilleman ska därför ha det lite extra lyxigt. Kortare dag på dagis, hem och äta, sedan ska vi åka till stan och fika. Bara han och jag, mys!

Bra Torsdag helt enkelt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0