riktigt trögt att träna ikväll...

Ja usch och fy vad trögt det kändes att köra på crossen ikväll... Benen var riktigt sega, men jag lyckades ändå orka en mil och lite styrka efteråt.

Det kändes att helgen bjudit på mycket av det goda och två dagars uppehåll från motion/rutiner... Sena nätter, sovmornar, vitt bröd till frukost, ett glas vin (minns inte sist jag drack alkohol), strips till maten, godis, kebab och lite annat onyttigt. Så det var skönt att orka köra den där milen ikväll. Välbehövligt om inte annat. Och nu känner jag mig utvilad, nöjd på godsaker och redo för en vecka med nyttigare mat och mer motion. Bra!

Efter att jag hade tränat och duschat kom Mattias och Elias och hämtade upp mig. Pussar och kramar med efterlängtade lilleman!

När vi kom hem blev det sängen ganska omgående. Han låg och tittade upp i taket ett bra tag, men somnade till slut. Nyss kom han upp och ville byta säng sa han, hihi gullplupp. Så jag bäddade upp våran säng, han klättrade upp och somnade om på en gång.

Det blir snart sängen för mig med känner jag. Imorgon drar vardagen igång. Jobb för oss vuxna och Elias ska på dagis för första gången på evigheter! Hoppas han tycker det ska bli roligt.

Jag jobbar eftermiddag imorgon, men det blir en tidig morgon ändå. Ska hinna tvätta, dammsuga och springa några kilometer innan jobbet hade jag tänkt. Hoppas vädret tillåter det.

Ska fortsätta mysa här bland mina "fejk-missoni" kuddar ett tag till bara (love them!) sen säger vi tack och godnatt...



Kommentarer
Johanna

Var har du hittat kuddarna?

2013-08-12 @ 12:50:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0