rätt skönt söndags-göra...

Vilken mysig morgon och förmiddag jag har haft! Låg länge i morgonrocken och tittade på Vasaloppet... Sedan tog jag tag i dagen. Började med en varm dusch och sedan kokade jag kaffe och tittade på målgången.

Efter två koppar av den magiska drycken kände jag mig full av energi, dags att göra lite nytta!

Rev av sängkläderna i våran och Elias säng, hängde ut alla täcken och kuddar på vädring, strök gardiner, torkade ur köksfönstret, satte upp "vårgardiner" där, rensade alla avlopp i badrummet, skurade resten skinande rent och bäddade sen men nya påslakan i sängarna. Skön känsla nu efteråt...

Medan jag donade med allt så tittade jag självklart på herrarnas 5-mil och såg Johan ta guld, härligt.

Nu ska jag börja med middagen. Sen efter maten ska jag åka till Norrvägen och köra ett pass på crosstrainern. Vill även hinna med en kvällspromenad med Carro! Vi får se hur jag lägger upp det, för Elias kommer ju också ikväll. Kanske kan ta promenaden efter han har somnat, så jag hinner träffa honom :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0