måsta prova nya penseln...

Oj vilken viktig seger för Brynäs ikväll. Bra bra bra, nu blir det slutspel och inget jäkla mellanting!

Nu på kvällen har vi bara myst på här hemma... Det stormar utanför, värmeljusen är tända, karln ligger i soffan, tvättmaskinen har snurrat och jag har målar lite möbler. Var ju tvungen att prova min nya pensel som jag köpte idag ;-)

Pallen jag fyndade för någon dag sedan (och inte tänkte måla om) fick helt enkelt bli vit. Likaså kistan som jag haft ett tag och aldrig riktigt fått tummen ur och målat... Den var i någon konstig ful grön/grå färg, men nu är den vit och fräsch. Även köksbordet har fått sig en omgång med vitfärg. Det var verkligen på tiden då kvistlacket hade krackelerat nå fruktansvärt, massor av bruna sprickor i bordsskivan... Sen hittade jag inget mer att måla, haha.

Nu blir det lugnt resten av kvällen. Har precis hängt tvätten och städat undan målarfirman.

Imorgon väntar en riktig skiddag på teven. Sen kommer ju efterlängtade Elias också :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0