helg, vila, mat, sundsvall...

Fredagen är här. Helgen är här. Mars månad likaså! Härligt hörreni. Som jag har längtat...

Idag har jag vilodag från träningen. Känner verkligen att jag behöver det också. Tränar eller rör på mig minst en gång/dag, Söndag till Torsdag. Sen är det skönt att få vila Fredag och Lördag efter 5 dagars hålligång.

Helgen innebär också god mat och "inga regler" för mig. Jag äter vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill. Det gör att helgen känns lite extra lyxig och helig. Kolhydrater i maten, en bakelse till kaffet, en skål godis, ett glas vin... Planerar redan ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta håret och sedan börja packa lite. I eftermiddag åker vi till Sundsvall och det ska bli lovely att få komma bort en sväng.

Jag ser till och med fram emot att bara ta en kopp kaffe på hotellet, och att prata om saker som inte har med "hemma" att göra. Riktigt härligt och mysigt ska det bli med lite miljöombyte :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0