har blivit bad-beroende...

Ja, jag tror jag har gått och blivit beroende av att bada! Varmt vatten och massor av aloevera-skum... Så mycket som jag har badat nu på slutet har jag nog inte badat sedan jag var liten. Nu badar jag var och varannan dag nästan, alla tider på dygnet.

Imorse blev det ett bad igen. Vi klev upp klockan 06:00 i Bobygda, pussade Elias hejdå och sedan åkte både jag och Mattias hem till Forsa. Vi var hemma runt 7-tiden. Han åkte snabbt iväg igen, det är en stor angeltävling idag. Själv tappade upp ett varmt skumbad. Riktigt härligt start på dagen. Varm och pigg!

Resten av morgonen har varit lugn. Snart är det dags att åka och jobba. Kanske mitt allra sista pass på Dackås? Känns galet konstigt... Men rätt.

Efter jobbet åker jag direkt till Bobygda med tårta! Svärmora fyller år imorgon så vi firar henne ikväll, sen sover vi där och åker hem imorgon. Vad himla fort en vecka går egentligen... Skrämmande :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0