fin dag med flodin-fridan...

Idag har jag haft en bra dag med Frida i Ljusdal. Soligt väder, loppisar, ett besök på Dollar (som är så mycket större och bättre än i hudik) och en god lunch/fika. Vi hälsade även på min lillebror på hans nya jobb! Han har ju lycktas blivit butiksansvarig på KanLås där i Ljusdal. Så himla roligt! Han bjöd på kaffe och vi hade med oss en liten present till honom.

När jag kom hem packade jag upp allt jag hade handlat. Behövliga saker från Dollar, men även lite "roligare" saker. Sedan åt jag middag (gjorde en tacosallad av det som vart kvar från igår) och tog det lugnt i soffan...

Nu har jag precis kommit in från en joggingrunda! Det gick faktiskt hyfsat bra, sprang 4.05 kilometer på 21.15 minuter. Jag vill såklart klara det under 20 minuter, men det får bli mitt nästa mål...

Fast det är redan en klar förbättring! Häromdagen sprang jag ju 3.2 kilometer på dryga 19 minuter. Det känns att jag orkar lite mer nu. Skön känsla!

Nu ska jag köra lite styrka framför Familjen Annorlunda, sen blir det ett varmt skönt bad och en myskväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0