en väldigt lugn eftermiddag...

En väldigt lugn och lång eftermiddag har det varit. Middag, disk, tvätt, soffhäng, tända ljus och bra program på teven. Skön start på veckan.

Nu har jag krupit ner under täcket efter att ha hängt en maskin tvätt. Jag är sjukt trött så om några minuter snarkar jag nog... Jag som alltid har varit en kvällsmänniska?! Jag får hoppas att det börjar bli tvärtom nu, så att jag snart förvandlas och blir riktigt morgonpigg! För som det är nu så är jag ju trött både morgon och kväll, haha.

Imorgon ska jag jobba en kort sväng med minstingarna på dagiset här i Forsa. Sen får vi se vad eftermiddagen erbjuder. Lite träning och städning kanske?

Men nu slocknar jag alldeles strax. Kommer nog drömma samma dröm som varit på besök nästan varje natt nu ett tag. Alldeles underbar och faktiskt helt sann :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0