en trött sara blickar framåt...

Trött trött trött... Det var riktigt körigt på jobbet idag. Men det gick bra ändå, trots att kroppen inte riktigt är sig själv ännu. Ska nog ta mig en sväng på apoteket till veckan, måste fylla på skåpen så jag kan vitaminboosta denna trötta, hängiga kropp riktigt ordentligt.

Efter jobbet åkte jag till Bobygda. Elias hade varit ute med farfar hela dagen nästan. Vi åt middag, lekte, fikade tårta och gav farmor våra presenter. Mysig kväll.

Nu ska vi snart göra varma mackor innan vi kryper ner i dubbelsängen bredvid en sovande, nybadad Elias. Han ville bada i lilla badbaljan tidigare ikväll, mysigt tyckte han.

Näää... Nu ser jag fram emot våren, nå alldeles fruktansvärt. Det händer extremt mycket i mitt liv just nu. Massor av nya steg att ta... Längtar tills man ser hur det blir. Vilka vägar man väljer osv. Spännande! Håller tummarna för att resten av året blir bra, vad som än händer :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0