en kickstart av nya veckan...

Ny vecka och nya tag! Härligt. Här gjorde vi morgon klockan 06:00 allihopa. Elias var pigg, glad och hade inget emot att klä på sig och åka med pappa till dagis. Hoppas lämningen gick bra och att han har en bra dag med kompisarna, efter ungefär en månads dagisuppehåll. Han har haft en riktig "sjukdomsmånad" men vi hoppas att det har vänt nu...

När killarna hade åkt iväg tog jag plats i soffan och vaknade till liv med två koppar kaffe. Tände ljus, gjorde goda fullkornsmackor och tittade på Nyhetsmorgon.

Strax efter 7-tiden slängde jag in en tvätt, vek ren tvätt, bäddade sängarna och hoppade i träningskläderna.

Joggade en runda på 3,21 kilometer. Tyckte det kändes bra i början, sen blev jag trött mot slutet. Fast tiden var bättre än förra gången jag joggade, så jag får vara nöjd ändå. Längtar tills vägarna blir helt isfria så jag kan/orkar springa längre och kan förbättra konditionen...

När jag kom tillbaka hem hoppade jag in i duschen och nu känner jag mig pigg och redo för dagen!

Ska snart hänga tvätten, plocka lite och sedan ta ett varv med dammsugaren. Skönt att hinna med lite innan jobbet... Ska även ta ett varv på RK och åka till A&H för snusinköp innan jag börjar.

Hoppas nu att dagen förblir lika bra som den har börjat :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0