en dag i stan med frida...

Imorse vaknade jag och Elias runt 7-tiden. Jag försökte ligga kvar och blunda, men Elias hade andra planer. Så vi gick upp, klädde på oss och åkte till stan.

Frida bor i mormors lägenhet nu medan hon är i fjällen. Så när vi kom dit hade Frida dukat upp frukost till oss, mys!

Resten av dagen spenderade vi nere på stan. Kikade i affärer, lilleman somnade i vagnen, lunch, fika och en sväng på A&H. Riktigt mysigt hade vi det. Köpte presenter till Elias farmor som fyller år i helgen. Dessutom så träffade vi Petra och hennes söta dotter Lilo! Sockersöt...

På eftermiddagen följde Frida med oss hem. Vi lekte, gjorde hemlisar, dansade och jag lagade middag medan Frida och Elias fortsatte att busa.

Nu är vi trötta, jag och lilleman. Mattias kommer snart hem från innebandyn så då hoppas jag att vi båda blir piggare. Annars får vi väl soff-mysa resten av kvällen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0