det börjar kännas som vår...

Härliga väder! Det är ju nästan så att det börjar kännas som vår... Underbart. Grusiga vägar, ljusa mornar och drippdropp från taken!

Imorse vaknade jag kl. 06:30 då Mattias var på väg till jobbet. Låg kvar i några minuter innan jag klev upp och började dagen med dusch och hårtvätt. Då vaknar man verkligen till liv! Sedan åt jag frukost i lugn och ro framför Nyhetsmorgon.

Efter ett tag blev jag rastlös, så jag tog ett varv med dammsugaren. Det dras in förbannat mycket grus nu så det var behövligt kan jag säga!

Sedan var det dags att åka till stan. Hade ett möte kl. 10:00 med min jobbcoach. Eller kanske man ska kalla henne för livscoach? För det känns mer som att hon fungerar som en sådan. Vi pratar verkligen om ALLT. Hon stöttar mig hela tiden och ger mig nya ideer. Så skönt att sitta där i en timme och bara få ventilera lite!

Just nu sitter jag på Dackås och fikar. Känns konstigt att jag inte jobbar här längre...

Snart ska jag träffa mamma på stan. Sen får vi se hur eftermiddagen blir :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0