det blir en lugn kväll...

Snacka om att magarna våra är fyllda med god påskmat och godis, godis, godis!

Det var gott och trevligt med påskbord hos mina föräldrar. Farmor, farfar och morfar var även där. Mat, fika, lek och påskägg. Sedan blev det lite soffmys innan vi åkte hemåt, nöjda och glada.

När vi kom hem pysslade Elias med sina påskägg. Tre stycken fick han idag! De innehöll alltifrån godis, till leksaker och pengar. Nöjd kille...

Själv tog jag reda på ren tvätt, slängde in en ny maskin och sedan tvingade jag Mattias att städa badrummet. Han har aldrig gjort det (!!!) så jag ville se om han ens visste hur man gjorde, haha. Stod och inspekterade honom ordentligt, och ja, han fick väl godkänt då.

Resten av kvällen blir det lugnt. Ska väl hänga tvätten, sen blir det inget mer gjort. Elias ligger i sin säng och försöker somna själv. Alltså ensam i sitt rum. Hoppas det går bra. Än så länge ligger han iallafall. Vi sitter beredd här i vardagsrummet utifall han ropar eller börjar busa ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0